رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و به شخصیت تان پی ببرید
طلایه دار

برخی روانشناسان عقیده دارند رنگی که برگزیده و دلخواه کسی است ، می تواند گویای خصوصیت های اخلاقی و روانشناسی او باشد. نوشته ی زیر چکیده ایست که بر اساس این نظریه و پس از سال ها پژوهش ، نگارش شده است :

قرمز:خوش قلب

این رنگ مظهر شدت و زیاده روی است. "قرمز" ، رنگ عشق و تنفر ، فداکاری و خشونت و خون و آتش است. کسی که به این رنگ ، علاقه دارد هرگز نمی تواند در زندگی بی تفاوت باشد. این افراد ، تند و سرکش و در عین حال ، فعال ، شجاع و کمی عجول هستند. احتمال شکست به خصوص در عشق برای آنان ، فراوان است. قضاوت عجولانه و ناگهانی در مورد دیگران ، اغلب سبب از بین رفتن دوستی هایشان می شود. با اینکه در عشق به طور کامل فداکارند اما اگر روزی ، حادثه ها بر وفق مراد نباشد ، بدون تفکر و جویا شدن علت ، می جنگند. دو صفت ممتاز آنان ، خوش قلبی و حس بزرگ طلبی است.

صورتی: مورد علاقه ی دیگران

رنگ "صورتی" در واقع همان قرمز است که کم رنگ شده باشد. اگر به این رنگ علاقه دارید ، همه ی صفت های رنگ قرمز را کمی ملایم تر دارا می باشید. با گذشت هستید و در عشق ، تندی نشان نمی دهید. دیگران را خوب درک می کنید و با اطرافیان خود با ملایمت و لطف ، رفتار می کنید و به دلیل نشاط و شادابی تان ، مورد علاقه ی اطرافیان خود هستید. آنانی که به این رنگ علاقه دارند اغلب شکست ها ، خشونت ها و دشواری های زندگی را تحمل کرده اند و با مشکل های فراوانی رو به رو شده اند.

ارغوانی: رنگ عارفان

رنگ اسرار آمیز و با شکوهی است. دوست داران این رنگ ، پیوسته مجذوب زیبایی ها و ظرافت ها می شوند. آنان ، مغرور و اجتماعی هستند و به امور معنوی بیشتر می پردازند. معاشرت با این دسته ، لذت بخش است ،" ارغوانی " رنگ مورد پسند عارفان نیز هست !

سبز: کنجکاوی

رنگ " سبز " طبیعت و تازگی است. اگر به این رنگ علاقه دارید ، زندگی با شما آسان است. رابطه ی شما با دیگران ، بر پایه ی اصل ها و قراردادهاست. دوست ندارید که در زندگی تان ، حادثه هایی به وقوع می پیوندد اما کنجکاوانه به ماجراهای زندگی دیگران توجه دارید.

فیروزه ای : اسرار آمیز و پند ناپذیر

دوست داران این رنگ ، اسرار آمیز و احساساتی اند و کارهای شخصی خود را به خوبی اداره می کنند. پشتکار دارند و با ثبات اند و به نصیحت های دیگران در مورد کارهای خود ، کم تر توجه دارند.

ادامه دارد......

منبع : مجله شادکامی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:رنگ,روانشناسی, :: 19:8 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 209
بازدید کل : 208573
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب